16
март
2024
АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ
АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ
«Әр нарсенің өлшемі бар...»
«Қажет» пен «қалау» арасындағы тепе-теңдікті қалай сақтауға болады
Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты Н. Оңдасынов атындағы №38 мектеп-гимназиясында 15 наурыз күні «Ата-аналарды қолдау бағдарламасына» сәйкес 7а - сынып жетекшісі Мусаева Гулзабира Сайлауовна сынып оқушыларының ата-аналарына тренинг өткізді. Тренингтің мақсаты: ата-аналардың жасөспірімнің талаптары мен қалауы арасындағы тепе-теңдікті ұстау қабілетін дамыту, ата-аналар мен балалар арасындағы жағымды қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Міндеттері:
- ата-аналардың баламен оң қарым-қатынас жасауға, жасөспірімдер ортасында құқық бұзушылықтардың алдын алуға деген ұмтылысын дамыту;
- ата-аналардың жағымсыз эмоциялармен жұмыс істеу алгоритмі және мінез-құлықты реттеу тәсілдері туралы түсініктерін кеңейту;
- жасөспіріммен жағымды қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру.
Тренинг барысында ата-аналарға отбасында оқушы үшін психологиялық орта құруға түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Ата-аналар топтық жұмыстарға белсене қатысып, өз ойларын айтты.
«Әр нарсенің өлшемі бар...»
«Қажет» пен «қалау» арасындағы тепе-теңдікті қалай сақтауға болады
Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты Н. Оңдасынов атындағы №38 мектеп-гимназиясында 15 наурыз күні «Ата-аналарды қолдау бағдарламасына» сәйкес 7а - сынып жетекшісі Мусаева Гулзабира Сайлауовна сынып оқушыларының ата-аналарына тренинг өткізді. Тренингтің мақсаты: ата-аналардың жасөспірімнің талаптары мен қалауы арасындағы тепе-теңдікті ұстау қабілетін дамыту, ата-аналар мен балалар арасындағы жағымды қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Міндеттері:
- ата-аналардың баламен оң қарым-қатынас жасауға, жасөспірімдер ортасында құқық бұзушылықтардың алдын алуға деген ұмтылысын дамыту;
- ата-аналардың жағымсыз эмоциялармен жұмыс істеу алгоритмі және мінез-құлықты реттеу тәсілдері туралы түсініктерін кеңейту;
- жасөспіріммен жағымды қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру.
Тренинг барысында ата-аналарға отбасында оқушы үшін психологиялық орта құруға түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Ата-аналар топтық жұмыстарға белсене қатысып, өз ойларын айтты.